fredag 24 april 2009

"gräsänka"

Maken ska genomgå en hjärtoperation i Örebro på måndag och får inte göra något under hela sommaren, därför blir det jag som får sköta om allt här hemma.
Hoppas allt går bra, oron gnager i mig..
Vi har förberett allt som går att göra.
Idag köpte vi ny gräsklippare och trimmer, lättstartade grejor, för jag orkar inte rycka igång de gamla...för övrigt är allt klart, tror vi i alla fall.
Sånt är väl egentligen petitesser, men även dom ska fungera...
Jag får säkert gå in i min gamla yrkesroll som sjuksköterska ett bra tag framöver! Det gör jag gärna bara Ulf blir bra igen....:)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt går bra..... men du vet ju hur man tar hand om honom sen..:) o nya maskiner är ju alltid bra att ha.... lättstartade o fina.... ja då får du ha höanâ hele sômmarn du da..... nu ska jag snart på loppistur mä dotra di.... hoppas vi fyndar...:) Kram ANnika

    SvaraRadera
  2. Allt kommer säkert att gå bra... Hälsa Ulf från oss. Kram från Berge

    SvaraRadera