söndag 21 mars 2010

ändra kläder

idag har min vuxne son varit hemma och hälsat på..han bor på ett gruppboende i samhället, han har varit så duktig och lagt om sin kost och tränar regelbundet, simmar bla ..och lyckas gå ner i vikt..
Idag har jag sytt in 9 par byxor ca 10 cm i midjan på varje byxa, nu går det inte att ändra dom mer..nya byxor är det som gäller om ytterligare några kilo, det är så gott för honom att minska i vikt. Det är ett pilljobb att få ordning på kläderna...men vi är så glada...
Kram på er alla!
Lisbeth

4 kommentarer:

  1. Härligt, bra jobbat av honom! Vad du är duktig på att sy,önskar jag behövde sy in mina byxor men det är visst tvärtom just nu :(

    Går inte så bra med bantandet när man är på semester hihihi ska ta tag i det när jag kommer hem....

    Här skiner solen idag och jag blir då genast mycket gladare :)

    Kram Heleena

    SvaraRadera
  2. hej. jätteduktigt av m,hälsa och gratta från mig försöker själv men det är jättesvårt jag är för glad i mat.det är ett nöje att köpa nytt för att kläderna har blivit för stora.måste ochså berömma ditt gästrum, så inbjudande. mvh.anne-kristin.

    SvaraRadera
  3. tack..men vem är du?
    Hälsningar Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Vad roligt för din son, så skönt det måste vara för honom. Vilket fint gästrum du gjort iordning.
    Många fina detaljer.
    Ha en fortsatt fin helg
    Annelie

    SvaraRadera