tisdag 16 juni 2009

Magnus födelsedag den 8 juni....




4 kommentarer:

  1. Kalas i egna lägenheten ser jag..... han har det fint där i "Vika".... tårtan ser ju gudomligt god ut.... å sen klart att man får paket.... en skjorta är aldrig fel..... å du... jag fryser mä.... men ute SKA jag sitta en stund varje kväll...:) med filt o qvilt o kudde.... o en bra bok förstås.... Ha en go messômmar... Annika

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan!! Tack för titten o fina ord!!
    här ska det kalasas ser jag...kul!!Grattis!!! Millan♥

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för komentaren. Hoppas att du fått dig fina dagar och framför allt en härligt skön midsommar. Kram

    SvaraRadera
  4. Så härligt med somrig tårta. Jag kommer tillbaka och läser en dag jag har mera tid. Tack för besöket i min blogg.

    SvaraRadera