tisdag 6 april 2010

lilla Donna....







Ja nu hörs inga små tassande steg hos oss längre..på skärtorsdagen fick lilla taxfröken Donna sluta sitt hundliv..visserligen var jag bara hennes dagmatte sista året, men jag blev så fäst vid henne..en snällare hund har aldrig tassat omkring på denna jord...inte ens en fluga strök med i flykten. Hon kom som liten valp till min dotter och hennes familj för 15 år sen.



Nu har jag fått lite distans till denna sorgliga dag, vi har fällt många tårar, men Donna har det gott nu i sin hundhimmel...

3 kommentarer:

  1. Usch..vad sorgligt...här kommer lite värmande kramar till dig från mig genom cyberworld :)

    Kram Kram Heleena

    SvaraRadera
  2. Åhhh Lisbeth. Vilken saknad :((
    Här skickar jag en varm kram till dig.
    De blir ju fort familjemedlemmar.
    Ta hand om dig.
    Kram, Nina

    SvaraRadera
  3. Usch vad hemst, stackars er som hade den fina hunden omkring er. Hoppas det kommer bättre dagar fort. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera