måndag 6 juli 2009

sommarklänning


OK jag visar väl en bild då....

10 kommentarer:

  1. Vilken fin sommarklänning.Vilket fint hus och trädgård du har.Hur gulligt som helst.Ha en mysig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Vesst ä ho frå Sellere..... o du.... du behövver da inga hjälp mä o sy linne du itte.... vecken snygg klänning.... kanon!!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Skön sommarklänning.....
    Igår kväll började jag med att ta av det gamla tyget....ikväll kommer kompis över..ska hjälpa henne med att dra ett nytt resårhus..svårt..men kul. Blir tyget som slappt skinn vid armstöden-benen så har du klippt för lite alt. fel...Innan du klipper i orginaltyget så testklipp med ett gammalt lakan först.Sedan då du har rätt klipp,kan du dra tyget och klippa mer vartefter tyget spänns....
    Ha en härlig tisdag...
    Nu har det slutat regna här-sol igen..
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  4. Vad du är duktig på att sy, jag skulle vilja kunna sy kläder men jag har inget tålamod. Vilket ljuvligt mosaikbord du gjort, det var verkligen fint. KRam

    SvaraRadera
  5. Tack för titten inne hos mig.Kom gärna tillbaks.Ha dä gött! kramar Ulrika

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så kul att Du hittade min Blogg.
    Har kikat runt hos dej....mycket fint.
    Det var helt fantastiskt vad fint ditt symaskinsbord blev.Verkligen!
    Snygg klänning Du har sytt.Jag syr en del men det blir inte kläder så ofta.
    Vi hörs snart igen!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Kul att du tittade in det glädjer mig. Tänk om man hade en sådann talang att kunna sy.
    Underbar damm. Du verkar ha mycket som förgyller livet.
    kram sara

    SvaraRadera
  8. Jättefin klänning Lisbeth!! Sommrigt och härligt såg det ut på bilden, har nästan glömt att vi haft det så, tror minnet har drunknat i allt regnvatten ;))

    SvaraRadera
  9. Tack snälla, det är en tuff tid framför oss. Kram

    SvaraRadera
  10. Snygg brud i snygg klänning! Kram mor.

    SvaraRadera